Color Club Uptown Girl

Uvijek mi je bilo čudno kad bi na blogovima vidjela fotke s usporedbom 4, 5 skoro istih lakova ili fotke redova bočica iste nijanse. Mislila sam si - pored toliko boja i finiša - zašto kupuju slične? Ako ima pastelno zelenu, što će joj i menta zelena?!  :))  Sad, očito, i ja razmišljam drugačije. Osoba koja nije freak poput mene sigurno bi pomislila da su i ovi prljavoljubičasti lakići svi ful slični, ali meni sigurno nisu, i osim možda Essencea koji mi baš i ne stoji, ne bih se nijednog odrekla. :x Volim Color Club lakove i ovaj definitivno nije iznimka (kako je moguće da mi je ovo prvi Color club swatch, pojma nemam). Ovo je Uptown girl, toplija prljavoljubičasta koja se super nanosi, brzo suši i elegantno izgleda na rukama (možda je zbog toga Uptown ;)..




Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...