China Glaze Channelesque

Mislim da mogu reći da je moja potraga za savršenim "taupe" lakom završena. (Btw, što uopće znači taupe? Ne nalazim tu riječ u rječniku... :-/ ). Channelesque je moj savršen miks smeđe, sive i ljubičaste, luda sam za njim. :x Na prvu, kad sam otvorila bočicu i kad me zapuhnuo poznat miris starih non-b3f lakova, pomislila sam - o, neee! Stari lakovi mi obično imaju koma formule, suše se stoljećima, treba milijun slojeva... ali ne i ovaj ljepotan - bio je gotov u jednom sloju! Četkica je neobična - jako je uska tako da treba 5-6 poteza po noktu, ali to uopće nije problem jer se lak neće sasušiti na jednoj strani nokta dok popravljate drugu stranu. Savršeno! Ako inzistirate na big-3-free lakovima, vjerojatno vas neće privući ali ako ste, kao ja, odrasli na ovim parama i ne smeta vam još malo, vjerojatno vam neće previše smetati. Sorry na očajno suhim rukama i zanokticama (aceton i hladnoća su krivi), ali morala sam ga pokazati. :">





This is THE autumn color for me. Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...