Nfu Oh 52 over Orly Royal Navy

Jedva sam čekala da mi ovaj lakić stigne, ali bila sam prelijena za skidanje postojećeg laka pa nanošenje tri sloja Nfu Oha (toliko ovim jelly flakiejima obično treba) pa sam opalila samo jedan sloj preko Orly Royal Navy koji mi se našao na noktima. :D Možda bi ovi tirkizni flakieji ljepše išli uz neku kontrastnu boju... ne znam. Btw, skraćujući  nokte uslijed puknuća nokta na srednjem prstu malo sam se zanijela s rašpicom. Sad su mi nokti ful čudni, kao dječji :-S, pa mi se ni swatchevi koje napravim baš ne sviđaju (zato su samo dva ovaj put).


Ne sjećam se jel' ovo greška u postavkama White balancea ili što, bljedunjava jesam ali ipak nemam sive ruke. :D


Znam, Nfu Oh bočicu sam fotkala već 100 puta ali svaka je drukčija... ;)
Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...