Orly Space cadet (pic heavy)

Konačno jedan vikend s malo sunca :) i prilika da se uslika ovakav lakić. Kad je vrijeme ružno, holografske i duochrome lakove niti ne vadim. Space cadet me podsjeća na miks Nubar Wildlifea i Purple beacha s dodatkom mikroglitera. Boja se prelijeva iz smeđe u ljubičastu pa u maslinastu pa roskasto-brončanu, zlatnu a pod nekim kutevima izgleda i roskasto. Baza je zelenkasta, kao što se vidi na vrhovima :P. Na fotkama su tri sloja preko Nfu Oh Aqua base + Seche Vite. Mislim da sam napravila nekih 100 fotki, ali uspjela sam smanjiti na 12 i jedan video. Nisam normalna, znam... Definitivno ulazi u moj Top 10, ali priznajem da sam očekivala i više. Lak je prekrasan, valjda sam ja bila previše nabrijana ili sam se zasitila šljokica i sjaja... (privremeno, nadam se ;).)





U protusvjetlu...





Jedna oblačna...

Unutra, pod slabijim svjetlom....


I prvi video ;;)
Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...