Essence Into the night

Wow, post sa samo dvije fotke! Popravljam se... :> Prvi crni lak na mom blogu je Essence Into the night iz Moonlight kolekcije. Moram priznati da rijetko nosim crne lakove, osim kao podlogu za neki prozirni lak a i tada rađe biram tamnoplavi ili ljubičasti. Vjerojatno sam se u srednjoškolskim danima prezasitila crnih lakova, iako sam imala samo dva - jedan krem i jedan frost (kako smo ih tada zvali - sedefasti, iako bi taj naziv bolje pasao duochrome lakovima). Ali ovo je nešto potpuno drugačije - crni krem sa srebrnim shimmerom i, vjerovali ili ne - ovo je samo jedan sloj! Malo mi se već zgusnuo i ne bi mu škodila kap thinnera ali zato je i bio dovoljan jedan sloj. I ovaj lak sigurno super izgleda matiran ali kako je postojanost lakova na mojim noktima najviše jedan dan, drugi dan je već bio previše izlizan na vrhovima za matiranje.





Super mi je  kako srebrni shimmer paše s ovim drvcem, ali što je s ovim fontovima?! Ovo mi izgleda kao da je neki ušlagirani grafičar slagao - previše ih je. Usput, ovaj uski tip Essence čepa mi ide na živce, ako mi se prvi sloj još nije posušio, teško mi je otvoriti bočicu bez da zamackam sve.


Šteta što ih nisam slikala zajedno, tek se poslije sjetih ove narukvice koja savršeno paše. :x
Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...