50 Followers & Color Club Take me to your château

Wooow, Polish drop ima 50 sljedbenika!! :D (ajme, grozna mi je ta riječ, zvuči kao da vodim neku sektu, ali ne mogu se sjetiti bolje. Google translate nudi još smješnije prijevode: follower n. – sljedbenik, pristalica, trabant, partizan, obožavatelj, poklonik, privrženik.) Dobro došla, Dubice-zubice! :) Hvala vam puno cure što me pratite i čitate! >:D< Pripremam mali giveaway kao znak zahvale (samo da izaberem lakiće ;) ).

A sad na lakić... U potrazi za baby-blue krem lakom, za oko mi je prvo zapeo OPI What's with the cattitude ali ipak me više privukao duplo jeftiniji Color Club. Super mi je kako ovi gusti pastelni lakovi izgledaju na rukama, iako je boja svijetla i nježna, lak na rukama izgleda ful intenzivno i kontrastno - kao svijetloplavi korektor. :D Prema opisu na nekim blogovima reklo bi se da treba nekoliko slojeva a zapravo je dovoljan jedan uredan sloj. Meni to nije uspjelo jer nisam očekivala gust lak, pa sam morala popraviti s drugim slojem i sad izgleda kao da sam stavila 5 slojeva. :)) Ovakve bojice obično izlaze u proljetnim kolekcijama, ali ja ih ne bi ograničila samo na proljeće, meni je ovo all-season tip boje.






Imam sličan bebi-pink lakić, isto od Color cluba - Vintage couture. Zamislite više rozog tona, ispao mi je malo prebreskvasto.;) Ovaj lak slično izgleda na noktima kao Take me to your château, na ovoj fotki ispada preblijedo i kao da se stopio s bojom kože.
Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...