China Glaze Emerald sparkle

Iako je do Božića još puno, ovaj hladni zrak mi miriše na snijeg i zimu i ova boja mi jednostavno paše. Smaragdno-zelena uopće nije moja nijansa zelene (moja bi bila bliže Watermelon Rind), ali svejedno si ne mogu prestati gledati nokte. :x Ako vam se ovo čini debelo, to je zato što i je. :D Zapravo sam stavila dva tanka sloja i nadlak ali kako kod mene tipwear (izliznuće vrhova ?) nastupi prije manje od 24 sata, za fotke sam dodala još jedan sloj laka i opet (dosta) nadlaka. Bez njega je zeleniji i šljokičaviji pa ga možda drugi put i neću staviti, ali i ovako mi je lijep. Još nisam izabrala, ali Emerald sparkle definitivno ulazi u moj uži izbor za ovogodišnju božićnu manikuru. Na fotkama mi ruke izgledaju nekako narančasto-crveno ali to nije ništa neobično s mojim fotićem i zelenim lakovima.




Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...