Essence Walk of fame

Ovom sam se lakiću baš veselila, činio mi se kao smeđi s malo rozog tona. No ništa od toga, meni izgleda kao standardna blatnjava-smeđa nijansa. S druge strane, skinula sam ga čim sam ga pofotkala pa ga nisam imala priliku vidjeti na dnevnom svjetlu. Lakić lijepo stoji, lijepo izgledaju nokti i ruke kad ga namažem ali nisam luda za njim. OK se i maže i dva su sloja sasvim dovoljna.
I was expecting this to be a brown with a pink twist, like it looked in the bottle. But it's a standard muddy-brown creme. On the other hand, I removed it immediately after swatching so I didn't have a chance to see how it looks in daylight. It's a nice polish, but I'm not nuts about it. It applies nicely and two coats are more than enough.

Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...