Nfu Oh 63

Evo prvog ljepotana iz Lacqueristinog paketića - upoznajte Nfu Oh 63. Mislim da su riječi suvišne... :)


Samo par stvari o nanošenju - nanosi se lako, samo bez posebnog base coata za holo lakove treba 3-4 sloja. Ako nemate Nfu Oh Aqua Base ili sličan base coat, bolje ga je uopće ne nanositi. Suši se izrazito brzo, kao i mnogi holo lakovi a mogu reći da je trajniji od dosta onih koje ja imam (Gosh Holographic je sličan tip holo laka, a doslovno se izliže, nestane s nokta isti dan). Malo sam smrljala manikuru, ali bila sam previše uzbuđena kad sam ga nanosila. :D





Morala sam se pomučiti da ga "ulovim" bez sjaja. Boja je čak i kad holo ne dolazi do izražaja (što je vrlo rijetko ;)), predivna - svijetlo pinky-peachy (iako više pinky).

Bočica je definitivno jedna od najljepših, u obliku korzeta podsjeća me na bočice Jean Paul Gaultier  parfema.




Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...