China Glaze Blue Sparrow

Još jedan ljetni lakić kojeg moj fotoaparat ne kuži je China Glaze Blue Sparrow. Tješi me to što nisam uspjela naći nijedan točan swatch ni na netu, što znači da i drugi fotići imaju problema s ovom bojom. :D Lak je iz Ink kolekcije i u principu bi trebao biti neonski ali iako je intenzivne boje (definitivno intenzivnije nego na ovim fotkama) ne vidim po čemu je neon, osim možda po tome što je mat kad se osuši. Malo sam škrtarila sa Secheom pa je površina ostala malo grbava. Inače preporučujem obilno nanošenje nadlaka. Bez obzira na to, predivan je - morsko-plava baza prepuna tirkiznih šljokica. I tako divno stoji na rukama... :x Nosila sam ga na more (8 dana je izdržao na moru bez imalo oštećenja) i događalo mi se da, dok plivam, počnem buljiti u svoje ruke pod vodom. :)) Nanošenje je brzo i bezbolno, sušenje brzo... milina! :)





U stvarnosti, boja više izgleda kao na slici dolje...ali intenzivnije.
Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...