Zoya Phoebe (take I)

Trebala bi staviti neko upozorenje na blog jer već sam dosadna i vama i sebi stalnim ponavljanjem kako je ovaj ili onaj lak 100x bolji uživo i kako moj fotić opet ne kuži što je plavo a što ljubičasto, kako čini boje bljedunjavima... :( No, što je tu je... Phoebe je lakić koji me najviše oduševio iz cijelog nedavnog Zoya haula. Divna intenzivna ljetna plava mat bojica sa sitnim shimmerom koja super stoji uz lagano (ili jače) preplanulu kožu. Super je i s nadlakom (to ću pofotkat u Take II) ali najljepši je u originalnoj, mat verziji. Formula je koma, kao i kod većine mat lakova koje sam probala, ali nije me briga. Nosim ga već treći dan, s tim da sam ga tri puta popravljala. Svakako preporučujem da, ako mat lakovi i na vašim noktima kratko traju, ponesete Phoebe sa sobom u torbi. Ja sam ga nanijela navečer i već sam oko 10 ujutro imala chip na jednom noktu. Sad mi je na rukama u sjajnoj verziji i nanesen preko Nfu Oh Aqua base i puno se bolje drži nego prošli put ali još nisu prošla 24 sata pa ću pratiti daljnji razvoj situacije :D. Sve u svemu, ako volite plavo, mat i imate dobre živce, svakako preporučujem ovu divotu! :x Eh da, i boja naginje malo na tirkizno, što se ne vidi na fotkama ali opet je prava plava.
I should put some kind of disclaimer on my blog since my constant apologizing for my camera's behavior and the washed-out pics is probably becoming annoying. :( Anyway... Phoebe is my favorite polish from the recent Zoya haul. A gorgeous summer blue with a slight shimmer that goes wonderful with a slight tan. I love it with a top coat too but I think matte looks much better. The formula sucks, as with most mattes I tried, but I don't care. I am wearing it the third day and I did some repairs each day. If mattes chip easily on your nails too, I definitely recommend taking Phoebe with you in your handbag for some quick fix-ups. I had the first chip the next morning. I'm wearing it with a top coat now and over Nfu Oh Aqua base so it's holding much better but it hasn't been 24 hours yet, so I'll keep you posted. :D. All in all, if you like blue and mattes and can handle the quick chipping, I definitely recommend this beauty :x. Ah, and the color leans a bit more towards turquoise than it shows in the pics, but it's still a true blue.


Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...