Kiko Viola microglitter (255)

Nakon još jednog pastelnog i nježnog krem lakića, opet slijedi tamni i svjetlucavi. Ovaj Kiko (ili ovoga Kika ?!) sam uzela na jednodnevnom izletu u Italiji. Kiko je talijanska marka, a viđala sam ih i u Francuskoj. Ja sam došla vjerojatno par dana prije nego što su dobili proljetnu kolekciju. Šteta jer sad imaju divnih pastelnih bojica. 255 je tamnoljubičasti lakić pun holografskih čestica koji izgleda 10x bolje na suncu ali nažalost, bilo je rano proljeće i jedina opcija mi je bila slikanje pod lampom. Holografske čestice najbolje su vidljive na zadnjoj mutnjikavoj fotki. Tu su dva sloja laka a budući da je nekako hrapav i mat kad se osuši, dodala sam i dva sloja nadlaka. Na teksturu nemam primjedbi, za ovih par mjehurića sam si sama kriva jer sam opalila drugi sloj odmah nakon prvog. Lak je stvarno lijep ali nekako me ostavio ravnodušnom... toliko je divnih ljubičastih lakova, očito mi malo svjetlucavog glittera više nije dovoljno. :D Na njihovoj stranici piše da dođu 2.5€ ali ja sam prilično sigurna da sam ovaj platila 3.90€ :-/. Bočica ima 11 ml.

After another soft pastel creme, back to dark and sparkly. I got this Kiko on my one-day trip to Italy. I was there probably just a few days before their new Spring collection arrived. They have some beautiful pastels available now. 255 is a red-based dark purple filled with small holographic glitter particles that looks 10x better in the sun but, sadly, it was early Spring when I got it and the only option was photographing under a lamp. The holographic particles are visible in the last blurry pic. There are two coats here and since it dries semi-matte, I added two coats of top coat. The formula is just fine, the few bubbles are my fault - I slapped the second coat immediately after the first. It's a beautiful polish but it left me indifferent somehow... there are so many gorgeous purples out there, looks like just a little holo glitter isn't enough for me anymore. :D The price on Kiko's site is 2.5€ but I'm pretty sure I paid 3.90€ :-/. The bottle holds 11 ml/0,37 oz.


Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...