Orly Royal navy, unshaken

Jedan brzi post, samo da se javim da sam živa :">. Sorry na nedostatku postova ali u ludnici sam stalno a i nekako mi ne uspijevaju slike. Royal navy sam već fotkala ali obožavam ga i htjedoh ga pokazati i u drugoj varijanti. Naime, ako nemate živaca luđački mućkati bočicu prije nanošenja, i vaš Royal navy će uskoro izgledati ovako. Ja osobno nemam apsolutno ništa protiv! :x Dva sloja laka i sloj nadlaka.
Just a quick post to let you know I'm still alive :">. Sorry for the lack of posts but it's been a bit hectic lately plus I've been making some weird blurry swatches. I already posted a swatch of Royal navy but I just love it and I wanted to show you a different version of it. If you don't feel like shaking the bottle like a crazy person before each application, your Royal navy will probably look like this soon. I don't mind at all! :x These are two coats and a layer of top coat.


Shimmer slegnut na dnu bočice.
Shimmer settled at the bottom.
Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...