Layering: Claire's No-name blue glitter over Orly Royal navy

U gužvi sam pa slabo stignem slikati ovih dana, plus nokti su mi u komi, ali moram staviti nekakav swatch da proslavim 100 sljedbenika! Wow, sad tek imam feeling da ovo malo mjestašce na webu mogu nazvati pravim blogom! :) Znam da sam velik dio sljedbenika stekla s mini darivanjem, ali stići do 100 dobar je osjećaj, bez obzira. Hvala vam cure što komentirate i pratite moj mali blogić!  >:D<
A sad na swatch... Iako sam rekla da ću se odmoriti od šljokica do Božića, preovisna sam o blingu da bi to uspjela izdržati. Claire's plavi glitter koji sam kupila u Grazu ipak nije bio dovoljno gust da se nanosi sam pa sam se ipak odlučila za layering - dva sloja Orly Royal navy, dva sloja Claire's glittera i dva sloja Sechea. Boje lakova su jako slične. Zanimljivo, da su šljokice četverokutne, vidi se samo skroz izbliza. Obožavam ovu plavu, ne mogu je se zasititi.

I've been too busy lately to take any pics and my nails are a mess but I had to post a swatch to celebrate 100 followers! Wow, now I feel I can call this little place on the web a real blog! :) I realize many followers joined because of the mini giveaway but it still feels nice to reach 100. Thank you all for commenting and following my little blog! >:D<
Now, on to the swatch... Although I said I would take a glitter-break until Christmas, seems I'm too addicted to bling to avoid it for more that three days. Claire's no-name glitter I got in Austria wasn't thick enough to be worn alone so I decided to layer it. These are two coats of Orly Royal navy, two coats of Claire's glitter and two coats of Seche Vite. The two blues are very similar. The glitter is square-shaped, but it's visible only in macro shots. I love this type of blue, can't get enough of it.





Izbliza:
Glitter close-up:
Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...