New York Summer Hot purple

Opet sam malo pretjerala s fotkama ali jedva sam se uspjela prisilit da obrišem koju. Ne mogu si pomoć - obožavam ljubičastu boju a još kad je u kombinaciji s jelly finišem, jednostavno poblesavim :D. Iako sam već nekoliko puta kupovala na Transdesignu, New York lakići me nisu nikad posebno zaintrigirali sve do nedavne narudžbe kad sam u potrazi za swatchevima ovog neobičnog branda našla ovaj. :x Hot purple je sočni, staklasti indigo jelly koji me podsjeća na sok od borovnice. Kao i većini jellyja, trebalo je nekoliko slojeva (tri) da se izjednači boja i donekle prekrije linija nokta ali kad je boja ovako divna to mi uopće nije problem. Formula je za jelly dosta dobra, nije prevodenast da poplavi zanoktice ili da se slijeva niz četkicu a niti pregust (što mi je kod laka još gore), sušenje isto OK, uz sloj brzosušećeg nadlaka. Kod jelly lakova je zanimljivo što, zbog toga što su dosta prozirni, dosta mijenjaju boju ovisno o količini svjetla koja prodire kroz njih - od skoro neonske ljubičaste na suncu do tamnoplave pod neonskim svjetlom. Otuda i varijacije u nijansi na mojim fotkama. Na trećoj, četvrtoj i petoj fotki sam ga slikala malo preblizu svjetlu i preeksponirala pa se vidi linija nokta, ali uživo nije vidljiva. Odličan mi je i za layering, tj. bolje rečeno - overlaying preko šljokica i flakieja - jučer sam na njega lupila sloj Gosh Rainbow flakieja pa još jedan sloj Hot purple i izgleda genijalno (fotke drugom prilikom, zbog nastalog tipweara)! Mislim da ću naručivati bar još koju bočicu - jednu za backup i jednu za frankening ;). New York Summer lakići na TD su 1,59 $ plus shipping.
I overdid it with the swatches again but I couldn't help it - I looove purple, and when you add the jelly formula to the mix, I go crazy :D! I have bought from Transdesign several times but I never really noticed New York polishes until a recent order when, browsing for swatches, I found this one :x. Hot purple is a juicy squishy and unbelievably glossy indigo jelly (reminds me of blueberry juice). Like most jellies, it needs at least 3 coats to even it out and cover the nail line but when the polish is so beautiful, I don't mind that at all. The formula is pretty good for a jelly, not to watery to flood your cuticles or drip down the brush nor too thick (which I hate the most), drying time is fine too, with some quick-drying tc. The interesting thing with the jellies is that because of the sheerness they change color a lot depending of the amount of light that shines through - from almost neon purple in the sun to dark blue under fluorescent light. I photographed it too close to the lamp in pics 3., 4. and 5. so it appears to show VNL but it isn't visible in real life. This is fabulous for layering and even better for "overlaying" as I call it (sometimes refered to as a "sandwich" mani) - I slapped a coat of Gosh Rainbow flakies over it yesterday and another layer of Hot purple and it looks amazing (I'll swatch it some other time, too much tipwear). I think I'll be getting a backup of this one and an extra bottle for frankening ;). You can find New York Summer polishes at TD for 1,59 $ plus shipping.








A evo kako izgleda nakon prvog sloja...
How it looks after one coat...
Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...