piCture pOlish giveaway


Se sjećate piCture pOlish blogfesta od prije par mjeseci? Ukratko, 25.7. cijela je blogosfera bila krcata swatchevima piCture pOlish lakića. Ja sam imala čast pofotkati Shamrock i, unatoč svom swatchu :"> , cure s piCture pOlisha dale su mi šansu da organiziram giveaway na svom malom blogiću. Hvala, cure! >:D< Možete osvojiti tri piCture pOlish lakića po svom izboru (ovi na fotki su moji osobni "lemminzi"). Dobitnica/ik će lakiće dobiti direktno iz Australije (napomena: Ozotic lakovi nisu dio giveawaya). Pravila su jednostavna: trebate biti pratitelj bloga i ukucati svoj GFC nick i e-mail adresu u formular (ako imate volje i želje, možete postati giveaway na svom blogu, sidebaru i slično ali ništa od toga nije obavezno). A da meni zbrajanje vaših prijava bude zabavnije, dodala sam i jedno dodatno pitanjce. :D Giveaway traje do 30.11. u 23:59. Sretno!

Remember the piCture pOlish blogfest from a few months ago? On 27th of July the entire blogosphere was filled with piCture pOlish swatches. I had the opportunity to swatch the shade Shamrock, and, despite my swatch :">, the girls from piCture pOlish allowed me to host a piCture pOlish giveaway on my little blog. Thanks again, girls! >:D< You can win three piCture pOlish polishes of your choice (the ones in the pic are my personal lemmings). The winner will receive the polishes directly from Australia (a note: Ozotic polishes are not part of the giveaway). The rules are simple: you have to be a public follower of this blog and enter your GFC name and e-mail address in the form (if you'd like, you can post about the giveaway on your own blog or sidebar but it's all completely optional). And to make sorting of your entries more fun for me, I added an extra question :D. The giveaway ends November 30th at 23:59. Good luck, everyone!


Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...