OPI Merry Midnight

OK, sa mnom sigurno nešto nije u redu. Gledam ovaj lak - na prvi pogled ima sve što bih mogla poželjeti u laku: ljubičast je, ima brončane flakieje, sitni plavi i srebrni staklasti glitter i... ništa. Jednostavno mi kod njega nešto fali, ostavlja me totalno hladnom. I svaki put kad sam ga nosila, u nadi da ću ga zavoljeti, na kraju sam preko njega puknula sloj nekog nadlaka - Gosh Rainbow ili CND Crimson Sparkle, da ga malo oživim. Sav taj glitter i flakieji se u ovoj bazi nekako utope, ne dolaze do izražaja i kad ovako pogledam svoje ruke, izgleda mi kao da mi je netko prebio nokte. Inače mi na swatchevima na netu izgleda savršeno ali meni jednostavno ne stoji. Anyhow... na slikama su tri sloja i Seche Vite. Malo je rijedak, ali sve se da srediti s tri sloja. Izašao je prošle zime u Holiday Wishes kolekciji. Zijev... (:|

OK, there's definitely something wrong with me. I'm looking at this polish and at first glance it has everything I could want from a polish: it's purple, it has pinkish-bronze flakies and tiny silver and blue glitter and.... nothing. It just... lacks something, it leaves me totally uninterested. Every time I wore it, hoping I'd grow fond of it, I'd end up slapping a layer of something blingy to liven it up (Gosh Rainbow or CND Crimson sparkle). All that flakies and glitter somehow get lost in the base. When I look at my nails, they look bruised. I loved the swatches I saw online but it doesn't look good on me. Anyhow... this is 3 coats and Seche vite. It's a bit thin but nothing a 3rd coat wouldn't fix. It was released last winter in Holiday Wishes collection. Yawn... (:|




Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...