2010 Favorites :) (pic heavy)

Uživam gledati top liste najljepših lakića za 2010. godinu na raznim blogovima pa pomislih - zašto ne napraviti i svoju :). Vjerojatno nisu svi lakovi iz 2010. godine ali ja sam ih nabavila i najviše nosila ove godine. Slijede meni najdraži lakići u 2010. godini, ne nužno redoslijedom pojavljivanja.
I enjoy reading "best of 2010" lists on other blogs so I figured - why not do one myself? :) These weren't all released in 2010. but I got them all (some were won, some were gifts) in 2010. Here are my 2010 favorites, in no particular order.

Zoya Charla

OPI DS Extravagance




Orly Space cadet

Nubar Petunia Sparkle

Opi Absolutely Alice

LA Girl Rockstar Addict

OPI Parlez vous OPI

Orly Galaxy girl

Studio M Slamming red

Zoya Savita

H&M Blue my mind (nažalost nisam još uspjela dobiti dobre fotke ovog ljepotana, ali vjerujte mi da je predivan). (napomena sebi: Dodati u listu stvari koje trebam napraviti u 2011: swatchati Blue my mind!).

Unfortunately, I still have no decent swatch of this beauty but trust me - it's gorgeous! :x (note to self: Add "swatch Blue my mind" to my 2011. to-do list!).

China Glaze Channelesque

China Glaze Party hearty


China Glaze Pool party

OPI DS Glamour

Essence Thirsty

Gosh Holographic/Nfu Oh 61

OPI Mad as a hatter


Maybelline Mirror Image

Nfu Oh 59


Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...