Zoya Zara

Zoya Zara... lak koji si želim otkad sam vidjela prvi swatch. Boja mi je divna  – lila sa  sitnim zlatnim glitterom. :x Lijepo paše čak i u ovo kišno vrijeme jer i bez sunca zlatni sjaj dolazi do izražaja. Bila bi odlična i za ljeto, kad ruke dobiju laganu boju. Mislim da je i „business appropriate „ (ali opet, što ja znam – ja nosim i plave i zelene na posao).
Zašto stavljam swatcheve s ogrebanim  lakom, pitate se? Ovo su najbolji koje sam uspjela dobiti, i to iz drugog pokušaja. Zara se, naime, bolno sporo suši. Nalakirala sam nokte navečer, oko 21:00, iduće jutro, lak  je bio sav udubljen  i izgreban. Ali moje čuđenje je doseglo vrhunac kad sam vidjela da i cijeli dan nakon lakiranja na površini nokta ostaju udubljenja od pritiska. Ni Seche Vite mi nije bio od velike pomoći ovdje, jer i s njim lak čak i drugi dan ostaje mekan. No bez obzira na to, kupila bih je opet. Vjerojatno i hoću. ;)




Zoya Zara Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...