Zoya Charla

Kao sa svim stvarno fenomenalnim lakovima, i Zoyu Charlu je bilo teško pofotkati. Kakvo god osvjetljenje izabrala, nisam uspjela uloviti taj efekt (možda da pokušam snimiti video?! :D). Boja je malo više zelena nego na većini mojih fotki, zapravo baza je plavo-zelena a glitter je više zelen. U svakom slučaju, ovaj ljepotan je ušao u mojih "All time TOP 5". Predivan plavo-zeleni glitter nanosi se kao san (skoro je i jedan sloj dovoljan), dobro se drži - 3 dana nakon nanošenja uočila sam samo lagani tipwear i, što je najljepše, glitter je tako sitan da su nokti potpuno glatki. Podsjeća na svjetlucanje površine mora, sirene, ljeto... B-)
Možete zamisliti moje razočaranje kad sam otvorila paketić i vidjela da je bočica razbijena.  :( Rupica nije velika, nije baš totalni masakr ali svejedno lak curi van. No, ne tugujem jer nova je već na putu, a stiže i Mimi. :D
Update: ispod Charle obavezno nanesite base coat (!), inače nokti ostaju plavi tako da samo poliranje pomaže. :-/



Stvarna boja je najbliža ovoj fotki dolje, ali ipak ni blizu ne dočarava divotu ovog lakića. :x :x



Skršena bočica, šmrc...
Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...