Milani Purple gleam

Evo i ljubičastog Milani glittera - šećer na kraju. Purple gleam je miks crnog i magenta glittera. Za razliku od Nubar Violet sparkle koji vuče na indigo ljubičastu (iliti ultraviolet kako je ja volim zvati :), Purple gleam je ljubičasta koja više vuče na crvenu stranu spektra. Zaljubljena sam... :x Jedino što sam zeznula s ovim lakom je što sam ga nanijela predebelo - stavila sam dva sloja iako je i s jednim izgledao čisto OK, na to tri sloja nadlaka i naravno, idući dan je lak počeo otpadat ucijelo. :D Mislim da bi bio postojaniji s manje nadlaka (ali što mogu kad volim da je kao voda) ili sa samo jednim slojem.
And finally, last but not the least - the purple Milani glitter. Purple gleam is a mix of black and dark magenta glitter. Unlike Nubar's Violet sparkle which is more of an indigo purple (I like to call it ultraviolet :) ), Purple gleam is more a red-based purple. I'm in LOVE :x.... I messed up the application because I applied it too thick - I used two coats even though it looked just fine with one. Add 3 coats of top coat on top of that and what you get is polish flying off your nails within a day. :D I think it would last more either in a single coat or with less top coat, but I can't help it - I like my glitters glossy.




Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...