Orly Lunar eclipse i anketa

OK, sram me uopće staviti ove swatcheve ali isprobala sam sva osvjetljenja i sve moguće White balance postavke, i ništa. Ovaj ljubičasto-ubilački fotić me stvarno zna iživcirati! ~X( Od predivnog, ultrapigmentiranog ljubičasto-plavog duochrome microglittera uspio je napraviti isprani plavi foil. Ljubičaste ima samo u tragovima na rubovima nokta. Zamislite intenzivniju, zagasitu boju koja blješti i zamislite da ovaj shimmer na noktima izgleda plavo-ljubičasto a ne srebrno. Lunar eclipse ipak ima više metalni efekt, za razliku od Galaxy girl koja djeluje staklasto. Ovo su tri sloja (treći sloj je dodan samo za potrebe fotkanja, inače su dva sasvim dovoljna) bez nadlaka. Ovo je moj treći i zadnji lak iz Orly Cosmic FX kolekcije, jedva ih čekam uslikati sve zajedno. >:D<

A sad o anketi... Već od početka pisanja bloga razmišljala sam o pisanju postova na engleskom. Sad već imam dosta međunarodnih sljedbenica, a iako i ja posjećujem neke blogove koji nisu pisani na engleskom, posjećujem ih rjeđe od onih na engleskom. Plus, rezultat prijevoda s Google translatea s hrvatskog na engleski obično je totalna katastrofa (za primjer, evo prijevoda posta o China Glaze Emerald sparkle :D ). Jedino se još ne mogu odlučiti - kombinirati hrvatski i engleski (što ponekad izgleda natrpano) ili preći skroz na engleski Ako već niste, obratite pažnju na anketicu s lijeve strane i odvojite par sekundi za glasanje. Hvala!:)





Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...