Layering: New York Summer Hot purple + Gosh Rainbow

Još jedan jelly sendvič na repertoaru je miks ljubičastog jellyja i flejkija. New York Summer Hot purple odličan mi je za ove sendviče iako nije tako vodenast kao Sinful Colors Daddy's girl pa flejkiji nisu toliko vidljivi. Ahhhh, da mi je ovakav plavi jelly... :x. Probala sam slično s Orly Royal navy - boja je savršena ali malo je pregust pa skroz prekrije flejkije.Tu su dva sloja Hot purple (jedan bi bio dovoljan ispod), pa sloj Rainbow, pa još jedan Hot purple i nadlak. Opet puno slojeva ali oba se lakića brzo suše i daju lijepo tanko nanijeti tako da mi ne smeta. Sendvič zapravo zaguši ono predivno prelijevanje flejkija ali ova kombinacija boja mi je svejedno predivna.  
Today I have another jelly sandwich for you - a purple jelly + flakie mix. New York Summer Hot purple works great for these sandwich manis although it's a bit more opaque than Sinful Colors Daddy's girl I swatched last, so the flakies don't show as much. Ahhh, I wish I had a blue jelly like this one.... :x. I tried to do this with Orly Royal navy - the color is perfect but it's too thick and it covers the flakies completely. There are two coats of Hot purple, a coat of Rainbow, another coat of Hot purple and tc in these swatches. Again, it's four layers plus tc, but both of these dry pretty quick and apply nice and thin so I don't mind. The sandwich actually hides that gorgeous color shifting in Gosh Rainbow but I love this color combination anyway.








Sprženo...
Overexposed...
Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...