Maybelline Mirror Image

OK, predajem se! Ovaj lak je nemoguće pofotkati, bar ne s kompaktnim fotićima kakve sam ja isprobavala. Ovo mi je već negdje četvrto nošenje i skoro potroših lak a ne mogu dobiti ni približno realne fotke. Da ga pokušam opisati: nokti izgledaju kao da su preliveni tekućim aluminijem. :D Ovaj lak dolazi u kompletu s base coatom, ljepljivim ridge-fillerom kojem je namjena da popuni sve eventualne udubine i nepravilnosti na noktu jer je ovaj lak na njih dosta osjetljiv (pazite, nanosite jako jako tanki sloj tog čuda, inače vam se može dogoditi ovo). No, ako se na swatchevima i vide kakve pruge, to je vidljivo samo izbliza. Od svih lakova koje imam, za ovaj uvijek dobivam najviše komplimenata - na kiosku me striček pita kakav mi je to lak, starije kolegice s posla me primaju za ruku i gledaju... Lak je nešto predobro! No, sve što je predivno kratko traje - bez dobrog nadlaka neće trajati ni puni dan, jako je osjetljiv. U zadnje je vrijeme na Ebayu dosta poskupio, no dobra alternativa je navodno i Stargazer 232 koji se da naći za par funti + shipping (Nihrida ima usporedne swatcheve).









Share this:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...