Two Catrices

Kao i mnoge druge, i mene je ulovila Catrice-manija i ovo je rezultat prvog pohoda - Lucky in Lilac i London's Weather Forecast. Oba su krem lakovi, ali London ima i lagani srebrni shimmer. London se praktički nanosi sam, divna tekstura - zapravo je za krem lak dosta rijedak ali dovoljna su dva sloja, brzo se suši, nema mjehurića... Genijalno! Lucky je mrvicu više plav nego na ovoj prvoj fotki plus malo gušći ali ništa strašno. Mislim da će sivi biti super za neki frankenpolish (već zamišljam... Sally Hansen Opulent Cloud :D... možda uz kap nekog ljubičastog i S-he 433?) :).











Share this:

8 comments:

Unknown said...

predivno..jako lijepi i lijepo namazani nokti...

Blu11 said...

Thanks, Ines >:D< i dobrodošla! Još su ljepši uživo.

Parokeets said...

Ooo, Blu ima blog. :)
London's Weather Forecast mi fantastičan.
Gejba
P.S. Možeš molim dodati još Ime/URL kometiranje?

Blu11 said...

Hi, gejba! :-h Pokušat ću dodati Ime/URL... kad otkrijem kako. :)

Gejba said...

Jupi. Super si. <:-P

Blu11 said...

Eh, al sad nemaš avatara... :-?

Mamy said...

Hi, Blu11!
Sad sam te našla, i odmah sam oduševljena! Imaš divne nokte in brezhibno su namazani. Lucky In Lilac je i meni divna boja.
Mamy

Blu11 said...

Hvala, Mamy! :"> I tvoji Catrice swatchevi su mi super. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...